בול טרייר ננסי
ארץ מקור
אנגליה
משקל ממוצע
8 – 13 ק”ג
גובה ממוצע
25 – 35 ס”מ
רמת אנרגיה
גבוהה
תוחלת חיים
11 – 13 שנים

שם הכלב: בול טרייר ננסי

ברוב המקרים בול טרייר ננסי הוא בול טרייר, רק קטן יותר. הכלבים האופטימיים והשובבים האלה מגיעים מצוידים באנרגיה וחוסר פחד.  הבול טרייר המיניאטורי מלא שובבות ומצב רוח גבוה. עם גוף מרובע וראש בצורת ביצה, אף גזע אחר לא נראה כמוהו.

הטריירים הקטנים והשריריים האלה הם חזקים, פעילים, חסרי פחד ומשעשעים עד אין קץ. עד כמה שהוא מהנה, . הוא יהיה במיטבו המוחלט עם סוציאליזציה מוקדמת ואימון סבלני; לא יכולת לבקש בן לוויה משעשע יותר.

מראה חיצוני

הבול טרייר המיניאטורי הוא כלב שרירי בנוי חזק. הגוף מאוזן היטב עם גב קצר וחזק. ראשם ארוך בצורת ביצה במראהו, האף בצבע שחור. עיניהם בצורת שקדים , בדרך כלל צבען כהה.

תכונות אופי

גזע זה צריך להיות חברתי באופן עקבי מגיל צעיר כדי למנוע התנהגויות שמירה כלפי זרים, והם אינם אידיאליים לבתים עם חיות מחמד אחרות. עם זאת, זה לא אומר שהם עדיין לא בני לוויה מצוינים. עבור בעלים מנוסה ומודעים, הבול טרייר הננסי הוא מקור אינסופי של בידור ואהבה הודות לאישיותו המטופשת ואופיו האקסטרה-נאמן.

בריאות

שאל את המגדל של הכלב שלך את התוצאות של בדיקות בריאות שבוצעו עבור בעיות לב וכליות, חירשות, פיקת הברך והעדשות הראשוניות. גורים יכולים להיות רגישים לצליעה פתאומית, ולכן יש להיזהר כדי להגביל חלק מפעילויותיהם. מועדון הבול טרייר הננסי של אמריקה דורש מחברי מגדלים לבדוק את כל הגידול והגורים. כל מגדל אחראי צריך להשתייך למועדון הגזע ולהקפיד על הכללים שלו. בארץ צריך לוודא שהגור ממגדל מקצועי.

תזונה

הבול טרייר הננסי אמור להטיב עם מזון לכלבים באיכות גבוהה, בין אם מיוצר באופן מסחרי ובין אם הוכן בבית עם פיקוח ואישור של הוטרינר שלך. כל דיאטה צריכה להתאים לגיל הכלב (גור, מבוגר או קשיש). כמה מיני בולים נוטים לקבל עודף משקל, אז צפו בצריכת הקלוריות וברמת המשקל של הכלב שלכם.
פינוקים יכולים להיות כלי עזר חשוב באימון, אבל מתן יותר מדי עלול לגרום להשמנה. למד אילו מזונות אנושיים בטוחים לכלבים, ואילו לא. בדוק עם הווטרינר שלך אם יש לך חששות לגבי המשקל או התזונה של הכלב שלך. מים נקיים וטריים צריכים להיות זמינים בכל עת.

רמת אנרגיה

כלבים אלו הם אינטליגנטיים ביותר וזקוקים לגירוי נפשי ופיזי. לעתים קרובות משווים אותם לילד בן 3 במונחים של אנרגיה וסקרנות. כדי לשמור אותם מאושרים וללא שובבות, קח אותם לטיולים רגילים ולפעילויות בחוץ. גיוון בשגרה משאיר אותם מבודרים ובכושר טוב.

משפחה
טרייר
שגרת טיפוח

הבול טרייר המיניאטורי אינו דורש הרבה טיפוח מעבר לאמבטיות רגילות והברשה פעם בשבוע. את הציפורניים החזקות והצומחות במהירות של הגזע יש לקצץ באופן קבוע באמצעות קוצץ ציפורניים כדי למנוע פיצול וסדק של ציפורן מגודלת. יש לבדוק את האוזניים שלהם באופן שגרתי כדי למנוע הצטברות של שעווה ופסולת, שעלולה לגרום לזיהום. יש לצחצח שיניים באופן קבוע ויש גם לקבל ניקוי תקופתי מהווטרינר שלך.

היסטוריית בול טרייר ננסי

במבט אחד על הבול טרייר הננסי, תראה שהכלב הזה הוא גזע משלו. הראש האופייני בצורת ביצה והעיניים המשולשות נותנים מעט תובנות על ההיסטוריה של הגזע. מקובל לחשוב שהבול טרייר הסטנדרטי פותח באמצע שנות ה-1800 מהכלאה בין הבולדוג האנגלי הישן, הטרייר הלבן האנגלי, הגרייהאונד האנגלי והדלמטי. מקונצרן הכלבים הזה יצא טרייר שהצטיין בציד והרג חולדות באירועי ספורט שבהם הצופים הימרו על התוצאות.

כשראו את עקשנותו של הגזע, הציידים החלו לגדל גרסה מיניאטורית כדי לשמש כ”טרטרים” קטנים יותר שיכולים לצוד טרף קטן אפילו במקומות צרים. הבול הננסי כיום מחזיק בעקשנותו של הטרייר, ולעתים קרובות הגזע מפגין דחף טרף חזק. עם זאת, האופי השובב והמתוק של המיני הוא מה שהופך את הגזע הזה לחיית מחמד יוצאת דופן.

 

חטיפים לכלבים:

4 חטיפים לכלב סופר סנאק ברווז Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק עוף Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק סלמון Super Snack

50.00
עוד
עוד
דילוג לתוכן