קינג צ’ארלס קבליר ספנייל
ארץ מקור
אנגליה
משקל ממוצע
6 – 8.3 ק”ג
גובה ממוצע
30 – 33 ס”מ
רמת אנרגיה
בינונית
תוחלת חיים
9 – 14 שנים

שם הכלב: קבליר קינג צ’ארלס ספנייל

קינג צארלס

היסטוריה מרתקת

את שורשיו של קינג צ’ארלס קאבלייר ספנייל ניתן לאתר בחצרות המלוכה של אנגליה של המאה ה-17. למלך צ’ארלס השני הייתה חיבה עמוקה לספניאלים , וכלבים אלו נודעו בשם “קינג צ’ארלס ספנייל”. עם הזמן, מגדלים חידדו את הגזע, ויצרו את התכונות הייחודיות שאנו מעריצים היום.

תכונות חביבות

אי אפשר שלא להתאהב בתכונותיו החביבות של קבליר קינג צ’ארלס ספנייל. כלבים קטנים אלה מתהדרים במראה אלגנטי עם פרוות משי ועיניים כובשות. הם ידועים בידידותם ובאופי החם שלהם, מה שהופך אותם לכלבים מצוינים עבור משפחות ויחידים כאחד. הידעתם שהקינג צ’ארלס קאבליר הם כלבי טיפול מצוינים? הטבע העדין והאוהב שלהם הופך אותם למושלמים למתן נוחות לנזקקים.

הקבליר קינג צ’ארלס ספנייל היה נושא מועדף על אמנים מפורסמים כמו סר ג’ושוע ריינולדס וסר אדווין לנדסיר, שלעתים קרובות הציגו כלבים אלה בציוריהם.

 

מראה חיצוני

קינג צ’ארלס קבליר הוא גזע קטן וקומפקטי עם מראה מלכותי. יש להם עיניים כהות אקספרסיביות, ומעניקות להן מראה מקסים ומלבב. ראשם מעוטר באוזניים ארוכות הממסגרות בחן את פניהם. עם לוע ארוך למדי ואף שחור, לכלבים אלה הבעה מעודנת ועדינה שכובשת לבבות באופן מיידי. הגזע מגיע בארבעה צבעים יפים: בלנהיים (ערמון ולבן), טריקולור (שחור, לבן ושזוף), רובי (אדום מהגוני עשיר) ושחור וחום.

תכונות אופי

הקינג צ’ארלס ידוע באופיו הידידותי והחיבה. הם כלבים חברתיים שנהנים מחברתם של בני משפחתם האנושיים וחיות מחמד אחרות. הם אינטליגנטים ולהוטים לרצות, מה שהופך אותם לקלים יחסית לאימון.

בריאות

בעוד קינג צ’ארלס קאבליר הם בדרך כלל כלבים בריאים, הם בעלי נטייה לבעיות בריאות גנטיות מסוימות שעל בעלים פוטנציאליים להיות מודעים להן. מחלת שסתום מיטרלי (MVD) ו-Syringomyelia (SM) הם שני מצבים שכיחים המשפיעים על גזע זה.

תזונה

תזונה מאוזנת היטב היא חיונית כדי לשמור על הבריאות של הקינג צ’ארלס קאבליר שלך, מזון לכלבים איכותי המתאים לצרכיהם הספציפיים צריך להיות אבן היסוד של תזונתם.

רמת אנרגיה

למרות המראה המלכותי שלהם, קבליר קינג צ’ארלס ספנייל הם כלבים קטנים פעילים ונמרצים. יש להם אופי שובב וסקרן, מה שהופך אותם לבני לוויה מצוינים עבור משפחות ויחידים כאחד. כלבים אלה נהנים מזמן משחק אינטראקטיבי, טיולים קצרים וגירוי מנטלי. עם זאת, חיוני למצוא איזון בין פעילות גופנית למנוחה כדי למנוע מאמץ יתר בשל גודלם הקטן.

משפחה
שגרת טיפוח

הפרוות משי היפה של קינג צ’ארלס דורשת טיפוח קבוע כדי לשמור על מראהו הטוב ביותר. האוזניים, החזה, הרגליים והזנב המנוצות שלהם, בפרט, זקוקים לתשומת לב מיוחדת כדי למנוע קשרים. הברשה רגילה חיונית להסרת שיער נושר ולשמור על הפרווה נקייה. בנוסף, גזירת ציפורניים שגרתית, ניקוי אוזניים וטיפול שיניים נחוצים לבריאות ולהיגיינה הכללית.

חטיפים לכלבים:

4 חטיפים לכלב סופר סנאק ברווז Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק עוף Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק סלמון Super Snack

50.00
עוד
עוד
דילוג לתוכן