טרייר רוסי שחור
ארץ מקור
רוסיה
משקל ממוצע
45-68 ק”ג
גובה ממוצע
66-76 ס”מ
רמת אנרגיה
גבוהה
תוחלת חיים
10-13 שנים

שם הכלב: טרייר רוסי שחור

הטרייר הרוסי השחור, הידוע גם בשם צ’ורני טרייר, הוא גזע כלבים שנוצר בברית המועצות לשימוש ככלבי צבא וכלבי עבודה. הם עובדים גדולים וחזקים מאוד הידועים באומץ, בביטחון עצמי ובאינטליגנציה שלהם.

לטרייר רוסי שחור יש מבנה עצם חזק ומבנה שרירי. יש להם פרווה גסה בינונית עד ארוכה היוצרת מראה של  זקן וגבות. גזע זה גדל כך שיש לו גם מוח וגם שריר, מה שהופך אותם ליכולים לבצע משימות שונות ככלבי עבודה.

הטריירים האלה נאמנים ומהווים חיות מחמד משפחתיות נהדרות. הם ידועים באופיים המגן ויכולים להיזהר מזרים. טרייר רוסי שחור יכול להיות אנרגטי, ופעילות גופנית נכונה וגירוי נפשי חשובים לרווחתם.

עם עיניהם הסגלגלות והאוזניים בגודל בינוני הממוקמות גבוה על הראש, לטרייר הרוסי יש מראה מובהק. יש להם טווח גובה של 66 –  76 ס”מ וראש וצוואר חזקים.

למרות שמם,  הם לא באמת טריירים.

הם פותחו על ידי ברית המועצות באמצע המאה ה-20 על ידי הצלבה של מספר גזעים, כולל איירידיל טרייר, שנאוצר ענק, רוטווילר וכלבי ניופאונדלנד.

לגזע שנוצר, הטרייר הרוסי השחור, יש טרייר בשמו בשל מראהו ויכולות העבודה שלו, אך הוא אינו מסווג כטרייר אמיתי.

מראה חיצוני

טרייר רוסי שחור הוא כלב גדול ועוצמתי בעל מבנה גוף חזק ונוכחות שולטת. יש להם פרווה כפולה צפופה, חוטית ועמידה בפני מזג אוויר שמגיע בגוונים של שחור או שחור עם קצת אפור. עם שרירים מפותחים וקומה מרשימה, הכלבים הללו משדרים כוח ואלגנטיות.

תכונות אופי

טרייר שחור רוסי ידוע בנאמנותם ובמסירותם יוצאת הדופן למשפחותיהם. הם יוצרים קשרים חזקים והם מגינים, מה שהופך אותם לכלבי שמירה מצוינים. למרות המראה המרשים שלהם, הם עדינים ומלאי חיבה עם יקיריהם.

בריאות

כמו כל גזע אחר, טרייר שחור רוסי עשוי להיות מועד לבעיות בריאותיות מסוימות. כמה דאגות בריאותיות נפוצות שיכולות להשפיע על גזע זה כוללות דיספלזיה של מפרק הירך, דיספלזיה במרפק, ניוון פרוגרסיבי ברשתית (PRA) ואלרגיות.

תזונה

תזונה נכונה משחקת תפקיד מכריע בשמירה על רווחתם של טרייר שחור רוסי. תזונה מאוזנת העונה על הדרישות התזונתיות שלהם חיונית לתמיכה באורח החיים הפעיל ובבריאות הכללית שלהם. מומלץ מזון איכותי לכלבים שנוסח במיוחד עבור גזעים גדולים, המספק תערובת של חלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים.

רמת אנרגיה

טרייר רוסי שחור הם כלבים אנרגטיים מאוד הדורשים פעילות גופנית סדירה כדי לשמור עליהם מאושרים ובריאים. הם משגשגים בפעילויות גופניות כמו הליכה מהירה, ריצה או עיסוק באימוני זריזות. לספק להם גירוי מנטלי מספיק באמצעות משחקים אינטראקטיביים ואימונים חשוב לא פחות כדי לתעל את האנרגיה שלהם ולמנוע שעמום.

משפחה
כלבי עבודה
שגרת טיפוח

הפרווה המרשימה של הטרייר הרוסי השחור דורשת טיפוח קבוע כדי לשמור על מצבו האופטימלי. הברשת הפרווה הכפולה שלהם מספר פעמים בשבוע מסייע במניעת קשרים ומסיר שיער עודף. טיפוח, במיוחד סביב האוזניים, הכפות והזנב, עוזרת לשמור על מראה מסודר.

חטיפים לכלבים:

4 חטיפים לכלב סופר סנאק ברווז Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק עוף Super Snack

50.00

4 חטיפים לכלב סופר סנאק סלמון Super Snack

50.00
עוד
עוד
דילוג לתוכן