חתול רוסי כחול
ארץ מקור
רוסיה, סנצ’ונג
משקל ממוצע
3-6 ק”ג
גובה ממוצע
22-25 ס”מ
רמת אנרגיה
גבוהה
תוחלת חיים
15-20 שנים

שם החתול: חתול רוסי כחול

החתול הרוסי הכחול, המכונה גם הכחול הרוסי, הוא גזע אלגנטי ומיסטי. התכונה הבולטת ביותר שלהם היא הפרווה הכחולה הבולטת שלהם, בעל מראה מבריק ומנצנץ. הפרווה הייחודית הזאת מורכבת מפרווה צפופה וקצרה רכה למגע, הדומה למרקם של קטיפה. עיניהם הירוקות הנוקבות, מעצימות עוד יותר את הפיתוי המסתורי שלהן.

מקורו של החתול הרוסי הכחול הוא נושא להרבה ספקולציות ותככים. למרות שמקורם המדויק עדיין לא ברור, רווחת הדעות שמקורם ברוסיה, ומכאן שמם. חתולים אלו הוצגו לראשונה לעולם המערבי בסוף המאה ה-19 וצברו במהירות פופולריות בשל יופיים יוצא דופן ואופיים העדין. לחתול הרוסי הכחול יש מראה מובחן ואלגנטי שמבדיל אותם מגזעים אחרים. בואו להתעמק במאפיינים הפיזיים הייחודיים התורמים לקסם שאין לעמוד בפניו.

מראה חיצוני

לחתול הרוסי הכחול יש גוף דק עם ראש בצורת משולש. יש להם אוזניים גדולות, מצח רחב ואף ישר, מה שמקנה להם מראה מלכותי. החתול הרוסי הכחול מוזכר לעתים קרובות בזכות ה”חיוך” הטבעי שלהם ועיניהם הירוקות הבולטות.

תכונות אופי

החתול הרוסי הכחול הוא חתול מתוק ונאמן שאוהב להיות לצד בעליו. הוא עשוי אפילו לברך אותך בדלת הכניסה! למרות שאולי יהיה לה הורה אחד יותר אהוב מהשני, היא מראה חיבה לכל המשפחה ומצפה לכך בתמורה.

בריאות

חתול רוסי כחול, כמו חתולים אחרים, יכול לסבול ממספר מחלות זיהומיות. אלה כוללים וירוסים (כמו וירוס לוקמיה של חתולים, FIV או שפעת חתולים), חיידקים או זיהומים פחות שכיחים אחרים כמו טוקסופלזמה וכלמידיה (הגורמים למחלות מוח ועיניים).

תזונה

התזונה של החתול הכחול הרוסי צריכה להיות מורכבת ממזון חתולים איכותי העונה על הצרכים התזונתיים שלהם. חשוב לספק תזונה מאוזנת הכוללת חלבון, שומנים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים. התייעצו עם וטרינר כדי לקבוע את הדרישות התזונתיות הספציפיות והמלצות האכלה עבור הכחול הרוסי שלכם.

רמת אנרגיה

החתול הרוסי הכחול ידוע כדברן, למרות שהמיאו שלהם בדרך כלל רכים ועדינים. הם משתמשים במיאו חלש כדי לתקשר את הצרכים שלהם למזון, מים או תשומת לב. גזע זה אינטליגנטי ביותר, עצמאי ומלא אנרגיה. חתול רוסי כחול נהנה לשחק, אז כדאי להחזיק הרבה צעצועים לחתולים בהישג יד. עם זאת, ככל שהם מתבגרים, הם נוטים להיות יותר רגועים ונינוחים.

משפחה
חתולי בית
שגרת טיפוח

צרכי הטיפוח של החתול הכחול הרוסי הם מינימליים. הם דורשים רק אמבטיות מזדמנות והברשה שבועית כדי להסיר שיער עודף ולהפחית נשירה. חשוב גם לקצץ את הציפורניים באופן קבוע ולנקות את העיניים והאוזניים. גורי חתולים כחולים רוסיים נולדים עם עיניים כחולות המשתנות בהדרגה לצבע צהוב זהוב .

סוגי מזון מומלצים:

רויאל קנין יורינרי לחתול מזון רפואי 7 ק”ג

339.00
מבצע 9%

המלאי אזל

מבצע 12%

הילס לחתול בוגר עוף סיינס פלאן 15 ק”ג Hills

299.00

מדריכים לחתול

עוד
עוד
דילוג לתוכן