חתול בריטי ארוך שיער
ארץ מקור
בריטניה
משקל ממוצע
6-8 ק”ג
גובה ממוצע
20-28 ס”מ
רמת אנרגיה
נמוכה
תוחלת חיים
12-17 שנים

שם החתול: חתול בריטי ארוך שיער

חתול הבריטי ארוך שיער הוא גזע מקסים הידוע בפרווה היוקרתית והרכה שלו. עם הפנים העגולות והעיניים החמודות שלהם, יש להם מראה דובי חביב. חתולים בינוניים עד גדולים אלה עדינים, רגועים ומסתגלים היטב לסביבות חיים שונות.

הפרווה הצפופה שלהם מגיעה במגוון צבעים , והיא  דורשת הברשה לעיתים קרובות כדי למנוע קשרים. חתולים בריטיים ארוכי שיער מביאים חום ושמחה לכל בית עם אופיים החם והנוח.

מראה חיצוני

החתול הבריטי ארוך שיער הוא גזע חתולים בגודל בינוני הידוע במבנה השרירי ובחזה הרחב שלו. לחתולים אלו יש העדפה למנוחה ולעיתים קרובות ניתן למצוא אותם במקומות שלווים ונוחים. הפרווה שלהם ישרה, גמישה ועמידה בפני מזג אוויר, שמספקת להם הגנה. למרות גודלם הקומפקטי, לבריטי ארוכי שיער יש מבנה גוף חזק ועוצמתי.

תכונות אופי

החתולים הבריטיים ארוכי שיער הם בני לוויה אינטליגנטיים, חברתיים ומלאי חיבה. הם מפגינים נאמנות יוצאת דופן ונהנים מחברתם של אנשים. חתולים אלה נוטים להיות סתגלניים וסובלניים בסביבות שונות. אמנם יש להם אופי חברתי חזק, אבל יש להם גם רצף עצמאי והם מסתפקים בעיסוק בפעילויות שלהם.

בריאות

הבעיות הבריאותיות הפוטנציאליות שחתולים בריטים ארוכי שיער נוטים לכלול: קרדיומיופתיה היפרטרופית – מצב שבו נפח הדם שהלב שואב עם כל התכווצות מופחת. זה יכול לגרום להתעלפות, עייפות וסימנים אחרים של מחלות לב.

תזונה

בריטי ארוך שיער אינו שונה מדי מגזעי חתולים אחרים. הבסיס הטוב ביותר לתזונה הוא מזון רטוב או יבש איכותי עם שיעור גבוה של בשר וחלבון, יחד עם הרבה מים טריים.

רמת אנרגיה

חתולים בריטיים ארוכי שיער מוכרים בהתנהגותם המתונה והרגועה, יחד עם גישה סובלנית. לחתולים אלה יש אופי נינוח ואינם מתגרים בקלות, ולעתים קרובות מרוויחים מוניטין של “עצלנים”. למרות שהם יכולים להפגין התנהגות שובבה, הם בדרך כלל פחות פעילים בהשוואה לגזעי חתולים רבים אחרים, ורמת הפעילות שלהם נוטה לרדת ככל שהם מתבגרים.

משפחה
חתולי בית – זן חתול בריטי
שגרת טיפוח

בריטיים ארוכי שיער דורשים הברשה יומיומית בשל אורך הפרווה שלהם, במיוחד במהלך שינויים עונתיים כאשר הפרווה מתעבה או מדללת.

סוגי מזון מומלצים:

קיפי מעדן פטה עוף וארנב 400 גר Kippy Pate Chicken And Rabbit

8.00

ג’וסרה מארינס 4.25 קג אוכל לחתולים רגישים Josera Marinesse

139.00
מבצע 8%

פריסקיז שימור פריים פילה הודו ברוטב לחתול 159 גרם Friskies

6.00

מדריכים לחתול

עוד
עוד
דילוג לתוכן