אמריקני קצר-שיער
ארץ מקור
ארצות הברית
משקל ממוצע
3-5 ק”ג
גובה ממוצע
20 – 25 סנטימטר
רמת אנרגיה
בינונית
תוחלת חיים
12-18 שנים

שם החתול: חתול אמריקני קצר-שיער

החתול האמריקאי קצר שיער הוא גזע אהוב הידוע באופיו הנוח. לחתולים אלו גוף בינוני עד גדול בעל מבנה שרירי ומגיעים במגוון צבעים . הפרווה הקצרה שלהם דורשת טיפוח מינימלי. אמריקאי קצר שיער הם ידידותיים, מסתגלים ומסתדרים היטב עם ילדים וחיות מחמד אחרות. הם אינטליגנטים ונהנים מפעילויות שובבות. עם הטמפרמנט המאוזן שלהם, הם מהווים בני לוויה נפלאים למשפחות.

מראה חיצוני

חתולים אמריקאיים קצרי שיער ידועים בפרוות החומות או האפורות שלהם, למרות שהם יכולים להפגין מגוון רחב של צבעים. בנוסף למראה המסורתי, לחתולים אלה יכולים להיות כתמים ופסים של לבן, שחור, חום, שמנת, כסף וכחול המשולבים בפרווה שלהם. המגוון של הצבעים והדוגמאות מוסיף למשיכה החזותית והייחודיות של גזע השער האמריקני.

תכונות אופי

החתול האמריקאי ידידותי, שובב ומקבל חיות מחמד ואנשים אחרים, כולל קשישים וילדים. גזע זה נינוח , אך נהנה משעת משחק בשל מוצאו “כחתול עבודה”.

בריאות

האמריקאי קצר שיער בריא בדרך כלל, אך חלק מהבעיות המשפיעות על הגזע כוללות דיספלזיה של מפרק הירך וקרדיומיופתיה היפרטרופית. קרדיומיופתיה היפרטרופית היא הצורה הנפוצה ביותר של מחלת לב בחתולים וגורמת להגדלה (היפרטרופיה) של שריר הלב.

תזונה

חתולים הם טורפים, מה שאומר שהם אוכלים בעיקר בשר. חתולי בית הגיעו מגזע של ציידים שאכלו כמויות גבוהות של חלבון וקצת שומן ופחמימות. הם עדיין זקוקים לאותה סוג של דיאטה היום.

רמת אנרגיה

חתולים אמריקאים אלה בינוניים בגודלם. הם לא גדולים מדי ולא קטנים, ולא היפראקטיביים. הם יכולים להיות מסורים מאוד לבני האדם האהובים עליהם.

משפחה
חתולי בית
שגרת טיפוח

כדי לשמור על הפרווה העבה של קצר שיער אמריקאי במצב מבריק ובריא, מומלץ להבריש אותם על בסיס שבועי באמצעות מסרק מתכת או מברשת גומי. הטיפול הבסיסי בחתולים אלה כולל גם ניקוי אוזניים קבוע, כמו גם גזירת ציפורניים לפי הצורך, בדרך כלל כל 10 ימים עד שבועיים. על ידי ביצוע נהלי טיפוח אלה, אתה יכול להבטיח שהאמריקני שלך יישאר מטופח ונוח.

סוגי מזון מומלצים:

קיפי מעדן פטה בקר ואפונה 400 גר Kippy Pate Beef

8.00

מונג’ Monge מזון יבש לחתולים/ות מסורסים/מעקורים – עוף – 1.5 ק”ג

79.00

רויאל קנין היירבול קייר מזון לחתולים הסובלים מכדורי שיער 4 ק”ג

199.00

מדריכים לחתול

עוד
עוד
דילוג לתוכן